A delegazione cummerciale Yichang hà visitatu Hubei Junbang per investigazione è ricerca

U 10 di maghju di u 2022, Zhang Hong, direttore di l'Uffiziu di Conservazione di l'Energia di l'Uffiziu Municipale di l'Abitazione di Yichang, hà guidatu l'imprese principali di a fabricazione di finestre è porte di a cità di Yichang per visità a nostra cumpagnia è tene un seminariu corporativu.

A matina, a delegazione hà visitatu u nostru showroom è hà amparatu più nantu à i nostri fornitori di materie prime upstream è a classificazione è l'applicazione di i prudutti.Zhang Xiancheng, u direttore tecnicu di Hubei Junbang, hà guidatu a delegazione per visità a produzzione di a nostra cumpagnia, è hà datu una spiegazione prufessiunale nantu à u prucessu di produzzione è u flussu di i prudutti è a tecnulugia di fabricazione in l'attellu di pruduzzione in fabbrica, l'area di almacenamento di materie prime è u centru di R&D è teste di produttu. .

 5.28

2

Dopu meziornu, un seminariu per i clienti di l'imprese Yichang hè statu tenutu in a nostra sala di cunferenza, è u direttore generale Wu Hongbo hà presidutu a riunione.

3

4

À a riunione, u presidente Wu Buxue hà spressu u so accoltu caloru à tutti i clienti di l'imprese è ringraziatu l'imprendituri per a so fiducia in a qualità di a marca Junbang.Junbang Group hè una impresa prufessiunale impegnata in a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di sigillante di silicone.Junbang sempre vicinu à i fornitori upstream, è grandi imprese statali à furmà alleanzi strategichi cooperative, cumplettamente integrata cù i risorsi di a catena lucale industria high-di qualità, riccu risorsi umani, à fà una impresa di prima classa à furniscia un forte sustegnu.Junbang hà da cuntinuà à rinfurzà a ricerca è u sviluppu, migliurà u serviziu post-vendita, cuntinuà à purtà fora l 'ottimisazione di "aiutu, guida, sustegnu" funziunalità serviziu, à furnisce i clienti cù prudutti di qualità megliu è più costu-efficace.À u listessu tempu, aspittemu di cuuperà cù tutte e grandi imprese in più prufundità.

U prufessore Ma Wenshi, cunsiglieru tecnicu di Junbang Group è supervisore di dutturatu di l'Università di Tecnulugia di u Sud di a Cina, hà introduttu a prospettiva di l'industria è a tendenza di sviluppu, è Yu Kanghua, ingegnere tecnicu di u Gruppu Junbang, hà introduttu l'applicazione di scenariu di produttu è u prucessu di custruzzione.

"Per mezu di u seminariu d'oghje, avemu una cunniscenza più sistematica di l'industria, a qualità è u serviziu post-vendita di Junbang in l'industria ci facenu sentu sollievu, tutti speramu di cooperà cù Junbang in più campi basati nantu à a cooperazione esistente" hà dettu. rapprisentanti di l'affari.

5

Infine, Zhang Hong, direttore di l'Uffiziu di Conservazione di l'Energia di Yichang URA, hà fattu un discorsu di cunclusione à u seminariu, incuraghjendu tutti l'imprenditori à strincà per l'upstream in l'industria è esse l'imprese di prima classe, è à brillà in u periodu criticu di ". Yijingjingen" custruzzione di cluster di cità.Anu daveru fà usu di materiali adattati è interoperabilità di dati, aghjunghje mattoni à l'edificazione di a marca di a cità di Yichang, è pulisce a marca Yichang sempre più.

Cù u migliuramentu cuntinuu di a capacità di ricerca è sviluppu, u sistema di gestione, u prucessu di produzzione è a qualità di u produttu, Junbang Group mantene sempre u principiu di "a megliu qualità di i prudutti".Junbang Group hà sempre sustene u cuncettu di "Aghju ciò chì nimu hà, aghju ciò chì aghju" per serve i nostri clienti finali bè, perseguite sempre a visione di u sviluppu di "Camminendu cun voi, Xingbang Weiye" è integra e risorse internu è esternu.Realizzeremu veramente a piattaforma cumuna, identificà u valore, a coesione è a spartera di i benefici, è andemu à una nova tappa di sviluppu di alta qualità!

 


Tempu di post: 27-May-2022